Friday 18 March 2011

Maafkan aku

Post nie aku tujukan pada SI DIA, & yang berkenaan

Bkan aku minta untuk jdi seorang yang panas baran n seorang yang pemarah..
Aku cume x boleh control kemarahan aku..
Aku taw banyk ati yang skt akibat terkene panahan mulut aku time baran aku sampai..
Aku xtaw knp aku asyik marah-marah...
Orang kate marah tanda sayang...
tp bile aku marah die, die bukan nk terima,
die tambah lagi marah aku 2 lgi..
ada je jawpn,ada je alasan,ada je point nk cr pasal......

Then, ada jugak orang kate aku nie xpandai jg ati n perasaan owg len...
Aku xtaw ar, mcm mane lagi aku nk jg ati n persaan die,
macm2 aku wat,tp macm2 tuduhan aku kne balik...
2 xpe, tp die pnh pk perasaan aku...
Sape yg jg??

Kadang2 aku rase x dihargai langsung..
aku skrg sibuk belajar,
n blh di katekan tiap2 minggu aku blk, aku jump die
tp entah la ape yg jd..
xtaw mcm mane susah aku nk blik,
nk cr transpot untuk kuar g busten,
then tunggu bas bapak lame,
dalm bas pans plak...

anyway post nie aku nk minta MAAF banyk2 kpd sape2 yang marh n skt ati dgn perbuatan aku ni..
terutama aku minta maaf kepada insan tersyang
NOOR SYAZWANI BINTI ABDUL GHANI..
                                                                          IM SO SORY>>>>

1 comment:

  1. nk mencapai kebahagiaan bukan senang....sumenye depend at kite whether kite nk jge o x...

    ReplyDelete