Sunday 13 March 2011

Kisah terjadinya blog ini..

Assalamualaikum...
mula-mula lagi aku dah tak tahu nak cite ape.. so, aku cite la apasal aku wat blog yng baru nie.
dulu aku da jugak blog, tp malng nye memori otak aku nie x besar n xdapat la save password blog aku tu...
aku nie jenis PELUPA,huhuhu...
tapi xpe la. blog yg lame 2 pun hanye sejrah rentetan aku n ???... skrg nie aku cube untuk lupe kan die, coz die pun macm dh lupe an aku...
k2, xmo jiwang2.... lagi pun aku sekrg nie tgh bosan, bosan gile2... so awku wat la blog bru nie.... kwn2 aku semua sibuk nk tgk blog2 aku.. ada ape dgn blog.. wah ayat bru....heheheheh.  eh tp selalunye ape motif kite wat blog nie erk? cube try bgtw aku cikit.. anyway aku cube la untuk mencorakkan blog aku nie...
harap2 semu seronok membaca blog aku nie, n awal2 aku minta maaf, takot2 nanti ada org yang marah ape yang aku akn tulis nanti... kite hanye saksi sje je.... hahahahaha

1 comment:

  1. waaaa...nawi de blog la...jgn lpe follow blog aku skli...wanieyhashim..

    ReplyDelete